Black Friday 2017 w Lidlu: sprawdź wyjątkowe promocje [GAZETKA BLACK FRIDAY LIDL]

Black Friday 2017 w Lidlu. W najbliższy piątek, 24 listopada - Black Friday, dzień wielkich promocji. W tym roku do akcji przyłączył się ponownie Lidl. Jakie produkty będziemy mogli kupić taniej w Lidlu z okazji Black Friday 2017? Lidl już opublikował listę produktów, które będziemy mogli w Black Friday kupić w promocyjnych cenach. Poniżej przedstawiamy listę produktów!

Black Friday 2017 w Krakowie. Wyprzedaże w "[Czarny piątek](http://poznan.naszemiasto.pl/tag/czarny-piatek.html)" 24.11.2017 (Lista sklepów)

Zanim klienci w trakcie Black Friday trafią do sklepów – czy to internetowych czy stacjonarnych – zwykle wcześniej dostają informację o tym, na jakiego typu oferty specjalne mogą w tym dniu liczyć. Najczęściej są to zniżki na cały asortyment sklepu lub na wybrane produkty.

Black Friday 2017 w Lidlu. Czarny Piątek w Lidlu: co kupimy w promocji? [GAZETKA BLACK FRIDAY LIDL]

Lidl zapowiada, że na Czarny Piątek obniży ceny wielu produktów nawet o 70 proc. Jakie produkty będziemy mogli kupić z dużym rabatem? Poniżej przedstawiamy listę produktów!

W Lidlu podczas akcji Black Friday kupimy m.in.:

  • maszynę do szycia owerlok firmy Singer za 499 zł (przecena z 649 zł)
  • smartfon GS 160 za 399 zł
  • kuchenkę mikrofalową za 249 zł (przecena z 279 zł)
  • frytkownicę za 69 zł (przecena z 99 zł)
  • czajnik elektryczny za 59 zł (przecena z 77 zł)
  • odkurzacz bezworkowy za 199 zł (przecena z 279 zł)
  • wyrzynarkę za 69 zł
  • waga diagnostyczna za 14 zł (przecena z 49,99 zł).

- Black Friday to wydarzenie sprzedażowe, którego popularność każdego roku rośnie. Klienci mają coraz większą świadomość, jak wiele mogą zaoszczędzić korzystając ze zniżek, które oferowane są nie tylko w piątek, ale często przez cały weekend aż do poniedziałku nazywanego Cyber Monday. Firmy natomiast właśnie na ten okres planują wzmożone aktywności marketingowe. W tym roku gorączka zakupów przypada na 24 listopada i właśnie wtedy spodziewamy się, że wyślemy ponad 200 mln wiadomości do polskich konsumentów na zlecenie naszych klientów – mówi Marek Kaczmarek, Marketing Manager w Redlink.

Black Friday 2017 w Lidlu. Czarny Piątek w Lidlu. W Black Friday tłumnie ruszamy na zakupy

Black Friday to zwyczaj zakupowy, który dotarł do Europy ze Stanów Zjednoczonych. Za oceanem tradycją stało się, że pierwszy piątek po Święcie Dziękczynienia to dzień, w którym Amerykanie tłumnie ruszają już na przedświąteczne zakupy. Co ciekawe to zakupowe szaleństwo nie kończy się tylko na piątku, a przenosi również na kolejne dni weekendu, a nawet wydłuża się do tzw. Cyber Monday, gdyż właśnie w poniedziałek, po Black Friday, spodziewane są największe promocje w sklepach internetowych.

Black Friday 2017 w Lidlu. Zakupowe szaleństwo w tym roku przypada na 24 listopada

Według danych portalu CNN Money, w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych w trakcie weekendu od Black Friday do Cyber Monday, aż 154 miliony ludzi zrobiło zakupy w sklepach stacjonarnych lub online, co jednocześnie było wartością o 3 miliony większą niż w roku 2015. Zakupowe szaleństwo, które w tym roku przypada na 24 listopada, od lat ogarnia też Europę, w tym oczywiście Polskę.

Black Friday 2017 w Lidlu. Polacy chętnie korzystają z takich promocji

Sprzedawcy liczą na rekordowe zyski z Czarnego Piątku (sama nazwa ma swój początek w czarnym kolorze atramentu, jakim księgowi w USA zapisywali zyski - czerwony oznaczał straty) oraz następujących po nim dni kolejnych. Klasyczne obniżki cen, darmowa wysyłka towaru, gratisy, rabaty na kolejne zakupy to najpopularniejsze sposoby, jakim sprzedawcy próbują nakłonić klientów do zakupów. Polacy chętnie korzystają z takich promocji, co potwierdza fakt, że w ostatnim roku aż 79 proc. z nas wykorzystało obniżkę ceny do zakupienia produktu (dane z raportu dot. badania „Promocje lubiane mimo wad” wykonanego w 2017 r. przez instytut ARC Rynek i Opinia). Co natomiast zrobić, żeby klient z tej promocji skorzystał właśnie w konkretnym sklepie? Trzeba odpowiednio do niego dotrzeć i go przekonać.

Black Friday 2017. Niektórzy cały rok czekają na ten dzień

W Polsce czarny piątek dopiero raczkuje, a promocje pozostawiają jeszcze wiele do życzenia. Amerykanie cały rok czekają na tzw. Black Friday (Czarny Piątek) - pierwszy piątek po Święcie Dziękczynienia w USA i ostatni piątek listopada. Kiedy wszyscy przetrawią już dziękczynnego indyka, masowo biegną do centrów handlowych i sklepów, które co roku oferują olbrzymie zniżki. Promocje sięgają nawet 70 proc., nic więc dziwnego, że ludzie koczują pod drzwiami już od czwartku. W Czarny Piątek w amerykańskich sklepach można doświadczyć prawdziwie drakońskich scen. Dosłownie - do 2015 r. podczas zakupów zginęło 7 osób, a 98 zostało rannych. Jednak mimo kontrowersji, od początku lat dwutysięcznych Black Friday jest dniem, który na dobre wpisał się w amerykańską tradycję i wytworzył wokół siebie otoczkę święta. Corocznie w ten dzień sklepy rejestrują największe zyski.

Źródło: Agencja Informacyjna Polska Press

Wideo

Redakcja

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:
Więcej na temat:
Więcej na temat:
Więcej na temat:

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3