To jedna z wielu odsłon walki o klientów w Black Friday, firmy prześcigają się by ich przyciągnąć atrakcjami, nowościami i obniżkami cen. Wiadomo, w Black Friday myślimy głównie o ciuchach i sprzęcie AGD/RTV, ale szaleństwo sięgnęło nawet bułki z parówką.
„Czarny hot dog będzie dostępny w sprzedaży od 23 listopada br. w regularnej cenie 5,99 zł, a z aplikacją w cenie 4,99 zł. W Czarny Piątek, czyli 25 listopada br., użytkownicy aplikacji będą mogli kupić Black Doga za 3,99 zł” - brzmi komunikat sieci spożywczaków. Oczywiście mamy myśleć - „O! W piątek, oszczędzę, to prawie jakbym zarobił” - tak to działa.
Wiele osób żyje obniżkami w Black Friday, czeka na ten dzień, szykuje pieniądze, planuje duże zakupy, na zapas. Mimo, że wielokrotnie się przypomina, a wiele mediów nie raz udowadniało, że ceny są często wcześniej windowane by można było je atrakcyjnie obniżyć. Zarobić, ale sprzedać przy tym dobry PR klientom.
No cóż, mówię o pewnym, kolejnym już szaleństwie świata obecnego, ale nie mówię też „nie”. Może gospodarce potrzebne są takie dni, by ożywić handel, przecież tam też zatrudnieni są ludzie, którzy muszą zarobić na swoje wypłaty i wydać je w innym sklepie z „obniżkami”, by tamci też mieli na pensje.
Rekordowo niska łączna kwota prób wyłudzeń kredytów w III kw. 2022 r.
- Krakowski początek kapitalizmu. Tak handlowano pod Wawelem w latach 90.!
- 50 GENIALNYCH zdjęć Krakowa sprzed 50 lat!
- Odkryte baseny w Krakowie. Pamiętacie Clepardię, Cracovię, Wisłę i Polfę?
- 15 lat temu wielka galeria zmieniła centrum Krakowa. Jak miasto wyglądało bez niej?
- Oto najnowsze hity z kartkówek szkolnych (FOTO)
- Romantyczne miejsca na randkę w Krakowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?